Accountmanager

Wie is Marosel?

Marosel is intermediair in opleidingen. Zij vertaalt kennis- en vaardigheidsbehoeften naar concrete opleidingsplannen en opleidingen.
Marosel is specialist in de afstemming van opleidingen op interne bedrijfsprocessen en naar individuele opleidingsbehoeften. Een bijdrage leveren aan de doelen van onze klanten, dat is onze missie.
Voor alle kennis- en vaardigheidsbehoeften die in organisaties spelen biedt Marosel één aanspreekpunt. De klant wordt ontzorgd en kan zich volledig op haar eigen kernproces richten.

Door sterke groei zijn we op korte termijn op zoek naar een

Accountmanager
voor dé intermediair in opleidingen

32-40 uur per week; weekinvulling in overleg
Locatie / Standplaats: De Meern

Hoe zien wij de rol van de nieuwe accountmanager?
Marosel neemt voor haar klanten alle opleidingsprocessen uit handen. Jij als accountmanager onderhoudt contacten met onze bestaande klanten en bouwt deze verder uit. Daarnaast ben je in staat ‘new business’ te overtuigen zaken te gaan doen met ons. Een bijdrage leveren aan het realiseren van de gestelde doelen van onze klanten zien wij als onze belangrijkste toegevoegde waarde.

Bovendien is de accountmanager verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relevante commerciële netwerken. Daarmee is hij/zij het gezicht van onze organisatie.

Wat zijn straks jouw kerntaken?
Je benadert zelfstandig bedrijven om uiteindelijk met hen om de tafel te gaan. Je wordt ons eerste en vanzelfsprekende aanspreekpunt voor de klant. Je adviseert hen over opleidingsmanagement. Ontzorgen van de klant én een bijdrage leveren aan het realiseren van gestelde doelen staan hierbij centraal.

Om goed in te kunnen springen op de signalen van de klant, ben je zeer goed op de hoogte van onze dienstverlening, producten en diensten in de opleidingsmarkt.

Tevens ben je in staat om uitstekende maatwerk offertes te schrijven. Ook wanneer het om tenders gaat, kun je hier een grote rol in spelen en een belangrijke bijdrage aan leveren.

Naar welke opleidingen en/of competenties zien we uit?

  • bij voorkeur een afgeronde HBO Opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau
  • enkele jaren ervaring in een rol als accountmanager
  • feeling met opleidingsbranche
  • interessant netwerk voor deze branche/dienstverlening
  • perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • een hoog zelfstartend vermogen
  • verplaatst zich als vanzelfsprekend in het perspectief van de klant
  • ziet kansen en/of weet deze te creëren
  • heeft oog voor efficiency en effectiviteit
  • is klant- en servicegericht
  • kan uitstekend plannen en organiseren (en deadlines bewaken)
  • heeft overtuigingskracht

Arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris
  • Indien gewenst spaarloon/pensioen regeling
  • Bonusregeling op basis van winst van onderneming
  • Overige voorwaarden passend bij de functie

32 – 40 uur per week; weekinvulling in overleg
Interesse?

Marosel is een jong bedrijf met ambities om te groeien. Je krijgt ruimschoots de kans om je eigen ideeën in te brengen. Sterker nog: daar rekenen we op. Wil jij onze en jouw eigen groei met ons doormaken, dan willen we graag kennis met je maken.

Geinteresseerd? Neem contact op met Vera Schilperoort via 06-22843830

Uw voordelen

100% ontzorging door Marosel

Samenwerken met Marosel als uw externe opleidingafdeling leidt tot een groot aantal voordelen. De belangrijkste zetten wij graag voor u op een rij.

Aanvullende pluspunten
Daarnaast profiteert u van de bevordering van een gezonde interne doorstroom. Ook slaagt u er beter in uw medewerkers te ‘binden en te boeien’. Tot slot geeft u uw medewerkers de gelegenheid zich weer te richten op hun primaire taak.

  • Het tijdig behalen van uw opleidingsdoelen.
  • Vereenvoudiging van het inkoopproces voor uw opleidingen.
  • U doet met Marosel zaken en niet langer met tientallen separate opleiders.
  • Wij geven altijd 100% transparant inzicht in alle financiële zaken rondom onze samenwerking met u.
  • Marosel realiseert voor u concrete besparingen.
  • Eén overzichtelijke rapportage en factuur voor alle opleidingen en diensten.
  • Het terugdringen van de kosten.
  • Het verhogen van de kwaliteit van uw dienstverlening.