Beste relatie,

De medewerkers van Marosel doen er alles aan om uw tevredenheid over onze dienstverlening zo hoog mogelijk te laten zijn. Maar ondanks alle inspanningen kan het gebeuren dat zaken toch niet zo lopen als afgesproken of zoals u het van ons verwacht. Naast dat we graag horen wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, horen we ook graag wanneer u niet tevreden bent. Wanneer een situatie zich voordoet of heeft voorgedaan waarover u een klacht heeft, willen we dit heel graag weten. Niet alleen om een incidentele situatie naar volle tevredenheid op te lossen, maar ook om hier van te leren. We verwachten dan dat dit soort situaties zich niet meer voor doet.

Onderstaand kun u enkele gegevens invullen met betrekking tot uw klacht. Onze kwaliteitsmedewerker neemt binnen 48 uur telefonisch contact met u op om uw klacht te bespreken. Tijdens dit contact geven wij aan wanneer en welke maatregelen we gaan treffen om een situatie recht te zetten of om een beheersmaatregel aan te geven waardoor uw situatie zich niet meer voor zal doen. Wanneer u uw klacht anoniem wenst in te dienen, is dat ook mogelijk. Vinkt u dan het bijbehorende vakje aan.

Wanneer u uw klacht liever telefonisch doorgeeft, belt u dan met onze kwaliteitsmedewerker op 088-6276735.